0
0,00  0 položiek

Žiadne produkty v košíku.

Aký bol tretí ročník kampane Zimná výzva?

Deň s rovnakou dĺžkou slnečného svitu na všetkých miestach na Zemi je známy ako jarná rovnodennosť. V našich zemepisných šírkach je prvý jarný deň spojený už tradične s ukončením obľúbenej kampane Zimná výzva.

Do Zimnej výzvy 3 s podtitulom Nadýchni sa v Prešovskom kraji sa celkovo prihlásilo 626 účastníkov, čo predstavuje podstatný nárast oproti minulým ročníkom. Návštevníkov Prešovského kraja zaujali novinky tohto sezónneho projektu.

„Zásadnou zmenou, ktorá priniesla oživenie do kampane boli odznaky. Účastníci obdržali po registrácii špecifický odznak Zimnej výzvy, s ktorým absolvovali všetky výstupy. Hneď na úvod tak získali pamiatku na zimnú turistickú sezónu 2022/2023,“ podotýka marketingová manažérka KOCR Severovýchod Slovenska Jana Balážová.

Účastníci kampane

Do Zimnej výzvy bolo aj túto sezónu zaradených pätnásť lokalít rozdelených podľa stupňa náročnosti – easy, medium, hard. Ako to už býva zvykom, účastníci boli motivovaní ziskom rôznych odmien. Tento rok išlo o rukavice, podložku na sedenie a multifunkčnú sadu na kempovanie. Odmeny si je ešte stále možné prevziať v sídle KOCR Severovýchod Slovenska alebo v TIC Poprad. 

Odmeny

V priebehu súťaže odhalili organizátori ďalšie bonusové lokality, ktoré mali funkciu žolíka. 

Lačnovský kaňon

Hlavná výhra

Hlavnou cenou, ktorú účastníci kampane mohli získať, boli turistické topánky od spoločnosti BOSP. Pri žrebovaní opäť platilo pravidlo – počet navštívených lokalít rovná sa počet losov v záverečnom losovaní.

„Turista, ktorý prešiel viac lokalít v Zimnej výzve mal teda väčšiu šancu na úspech. Žrebovanie sa uskutočnilo v sídle KOCR Severovýchod Slovenska 23. 3. 2023 prostredníctvom náhodného výberu mena. Víťazkou sa stala Marianna z Prešova, ktorej srdečne gratulujeme!,“ opisuje priebeh hlasovania Balážová.

BOSP

Výherkyňa absolvovala počas trvania kampane desať výstupov. Turistické topánky ju podľa jej slov veľmi potešili.

„Ďakujem veľmi pekne za výhru, veľmi sa z toho teším, doteraz to spracovávam, keďže som v živote ešte nič nevyhrala. Do zimnej výzvy som sa zapojila vôbec po prvýkrát, navnadila ma moja kamarátka. Kampaň ma zaujala hlavne tým, že som mohla spojiť príjemné s užitočným, spoznať nové miesta a urobiť niečo pre svoje zdravie. Poslednou túrou, ktorú som absolvovala bola Rozhľadňa na Čarnej hure, zároveň to bol pre mňa najkrajší, ale aj najťažší výstup. Už teraz sa teším na ďalší ročník. Chcela by som poďakovať celému tímu KOCR Severovýchod Slovenska za organizáciu tejto skvelej akcie,“ opísala svoje dojmy po oznámení výhry Marianna.

Účastníci kampane

KOCR zároveň vyžrebovala aj troch výhercov turistického balíčka, ktorými sa stali Jitka z Ľubice, Lucia z obce Ruskov a Rastislav z Krompách. Ďalšie ceny mohli účastníci kampane získať prostredníctvom iniciatívy Národný týždeň manželstva, ktorá bola jedným z partnerov projektu. 

Zaujímavosti

Turisti počas trvania kampane navštívili lokality zapojené v projekte celkovo 2 122 krát. Účastníkov, ktorí absolvovali aspoň 15 túr bolo 58. Najviac navštevovaným miestom sa stal Spiaci Mních, najmenej Nežabec. Tí, ktorí navštívili všetkých 15 lokalít nastúpali takmer 6 000 výškových metrov a prešli 60 km. Všetci účastníci kampane spolu prešli 7 756 km a nastúpali bez mála 831 000 výškových metrov.  

Späť na blog
Prihláste sa a získajte ako prví informácie o Novinkách, Zľavách či Akciách
cartcrossmenuchevron-down